Rasmus - Lagom uppgiven

Nattens spel gick som allt annat jag lagt upp den senaste tiden, raka vägen åt helvete. Nu står menyn på tilt och vi börjar med dagens UEFA-cup.




City förlorade mot United, min i UEFA-cupen är man vidare redan. Paris kan säkra avancemang med seger, tror på oavgjort.






Laudrup och pojkarna har varit hemska i ryska ligan, men bra i UEFA-cupen. Avancemanget är säkrat, men man vill nog vinna så många matcher som man kan.

Tyska ligan är bättre än turkiska, och vilket lag som helst i toppen av Bundesliga slår Galatasaray när som helst så jag tror på hemmaseger.





Sevilla kommer med all sannolikhet att vinna här, men med lite tur tror jag att Partizan kan miniskrälla.






Twente ligger sådär till i holländska ligan, och Schalke är halvtaskiga i den tyska. Schalke har dock ett bättre lag och kan vinna denna matchen. Oavgjort ligger dock närmast till hands.






Jag tror på en målrik match mellan Hertha och Galatasaray, och jag hoppas att målen kommer redan i första halvlek. Raka motsatsen hoppas jag på i City's match, och det är inte omöjligt. Varken City eller Paris är kända för sprudlande offensiv fotboll, jag hoppas bara att Richard Dunne nöjer sig med ett självmål.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0