Rasmus - Uppdatering

Som sagt så har den senaste veckan varit en enda stor frustration blandat med dåliga spel. Jag hade ca 8 kuponger igår, men pga tekniska problem (bloggen ville inte ladda upp bilder) och lite tidsbrist så kunde jag inte redovisa mina spel. Jag kan dock säga att det enda som gick hem var en dubbel med Villareal och Valencia. Jag lägger eventuellt upp kupongerna senare, men troligen inte, eftersom de redan är avgjorda och därför inte intressanta enligt mig. Gårdagens förluster är dock bara ännu en besvikelse att lägga till de senaste denna veckan, och lika bra som förra veckan var, lika dålig har denna varit. Rekordhöga 673 kronor, som jag ett tag var uppe i, har nu blivit ynka 360 kr. Jag gör dock framsteg, för min nuvarande 500-lapp har räckt i över en månad, vilket den förra inte gjorde. Så något har man väl lärt sig?

På konto: 360 kr
I spel: 22.10 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0