Sören - Kaching!

Nattens spel var helt perfekta. Både Phoenix och San Jose gjorde vad de skulle på hemmaplan. Coyotes vann med 6-3 efter att Toronto hängde med till 3-3, och Sharks avgjorde likaledes i tredje perioden med målet till 3-2.

Det betyder att vi noterar ett fint plus på kontot i natt, vilket också betyder att jag har plussat 12 av de 16(tror jag) senaste dagarna jag spelat. Inte alls dåligt, men det kan fortfarande bli bättre, och min jakt på fyrsiffrigt fortsätter alltjämt.

Det har dock inte blivit bättre med förkylningen, snarare tvärtom. Kollade tempen för en timme sedan och febern är ett faktum. Så det blir förmodligen inga tips från min sida i dag, snarare dvala på soffan i mina egna sjukdomsbakterier.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0