Rasmus - bra på NBA

Två av nattens fyra kuponger i NBA gick hem, och skulle alla mina fotbollstips i helgen skita sig, så ligger jag ändå på plus, så jag har verkligen hamnat i en drömposition. Jag måste tacka Expekt.com för de höga oddsen i relativt säkra NBA-matcher. Deras koll är som tur är för mig, inte lika bra som min egen koll. Jag prickade dessutom rätt i Chicago Bulls match, vilket nog är den jag är mest stolt över. Anthony Morrow som jag nämnde fick precis som jag förutspådde för svårt för Ben Gordon, och slutade med dåliga sju poäng på 34 minuter. Rockets och Celtic tog otroligt enkla segrar och även Portland gjorde inte någon besviken när de tog en bra bortaseger mot Sacramento.

Värt att lägga på minnet från nattens matcher är att Mavericks börjar komma igång, Thunder förlorar alltid och New Jersey imponerar. Dessutom tror jag att både Clippers och New York Knicks kommer få en del bra segrar framöver. Vi får se!

Två spännande möten blir det i natt. Cleveland tar emot Atlanta, och Phoenix tar emot heta Portland.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0