Rasmus - Halleluja!



Fyra av fem kuponger gick hem i natt, och den enda som inte gick hem var satsningen på Memphis! Alltså en riktigt bra natt efter ett par mediokra. Nu ska jag inte bäras iväg av detta och spela bort allt på kvällens Champions League, utan jag ska fortsätta observera och slänga in tips när jag får en bra känsla. 126 kronor plus på en natt! Spektakulärt! Hoppas ni var smarta nog att bita er fast i mina spel, i så fall gratulerar jag till rikedomen. Om inte.. ja, då lär ni er väl till nästa gång att jag är mästaren när det gäller NBA!

Kommentarer
Postat av: Wizard

Gött jobbat!!, blir att hänga på i forts.

2008-11-25 @ 10:52:56
URL: http://www.oddzett.blogspot.com
Postat av: abbe

haha tjena razz =) du har blivit utmanad av mig =)

gå i på bloggen o läs reglerna Skrattar

ha d gott

/abbe

2008-11-25 @ 13:10:15
URL: http://www.metrobloggen.se/abbes

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0