Rasmus - Otroligt dåligt!

En riktigt frustrerande natt har precis passerat. Jag hade det redan på känn när jag följde lite av Clevelands match igår och såg direkt att de skulle vinna med mycket mer än 15 poäng... Över 110 kronor spelades bort och det blir inte mycket tyngre än såhär efter mer än en vecka med plus varje dag. Så irriterande. Jag hade många matcher rätt, och nästan alla favoritlagen vann, men Expekts odds är riktigt dåliga så att hitta de spelvärda matcherna är svårt. Tyvärr så hade jag mina dåliga tips utspridda på alla kuponger utom en. I fortsättningen ska jag nog spela på färre kuponger, och inte slänga in tripplar, fyrlingar och värre...

Loser out...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0