Rasmus - På tilt

Nattens NBA var på gränsen till att bli en riktig segerhistoria, men tack vare en kollaps av både Dallas och Sacramento i sista quartern(!) så slutade med ett blygsamt minus på ca 13 kronor istället för en supervinst på runt 200 kr... Sacramento har nu hamnat på min hatlista, hur fan kan man tappa en sån ledning efter en supermatch??? Aja, bara förlorare gråter över spilld mjölk, vinnare tiltar! Eftersom våra läsare är så tillbakahållna med sina åsikter så får jag väl själv ge mig en eloge för min super expertis, som till och med imponerar på mig själv. Duktig pojke! Tack...





Nu är det allvar istället, och Game of the Day är den mellan Sunderland och Blackburn i Carling Cup. Sunderland har knappast sprutat rosdoft över Premier League i år, trots färgrika spelare som Cissé i laget. Gång på gång blir det besvikelser och senast var det Portsmuttorna som rånade oss på alla poäng. Defoe, tvi, tvi!!! Nu väntar Blackburn i cupen, och man kan väl kalla detta för en repris på FA-cup kvartsfinalen för ett antal år sen, då vann Sunderland med 1-0, idag blir det raka motsatsen, 0-1. Sunderland satsar inte något särskilt på cupen och det skulle inte förvåna mig om Roy "Temporära hjärnsläpp" Keane sätter upp ett par juniorer på topp.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0