Rasmus - Blod på tanden, pengar i handen

Gårdagens Uefa-cup gav hela 109 kr i vinst, vilket betyder ett samlat plus på ungefär 30 coronas. Dock ligger jag fortfarande en bit ifrån startsumman på 500, men det går åt rätt håll, och har gjort det än så länge denna veckan (läs: sen i onsdags). Tricket är att jag kör många småtips, istället för ett par supertips som jag körde tidigare. Extra stolt är jag över Rosenborg matchen, speciellt efter att jag såg de första 15-20 minuterna där norrmännen dominerade totalt. Vore det inte för mina danska landsmän i FC Köpenhamn och deras dåliga insats, då hade gårdagen blivit magisk!

Idag har jag ett par godbitar som kommer upp lite senare, och sedan satsar vi allt i helgen. Dags för Tyne-Wear derby bland annat!

på konto: 109.10 SEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0