Rasmus - NBA chansningar



Sacramento slog New Orleans förra gången de var på besök för en månad sen, och faktum är att de då hade ett sämre lag, och Hornets rent faktisk hade ett bättre, så enligt logiken borde Sacramento kunna vinna igen? I så fall hade det gett över 15 gånger pengarna. Dock så var segern då inte alls logisk och det berodde helt och hållet på underskattning från New Orleans, och extrem kämpavilja från Sacramento. I dag blir det förlust, helt säkert.

Chicago var en besvikelse mot Celtics, och trots att man inte kunde förvänta sig en seger, kunde man väl åtminstone hoppats på bättre spel och mer motstånd. Nu tar man emot Jazz som man slog i Salt Lake City för någon månad sen. Jazz är heta trots att de är utan sin superstjärna Carlos Boozer och borde vinna denna matchen mot ett svagt Bulls.





Lakers är medelmåttiga för tillfället och förlusten mot Heat var enligt mig väntad, ändå var jag för feg att spela den själv. Nu möter man Orlando som är mycket bättre än Heat, och därför tror jag på Magic-seger. Mycket mer finns inte att säga.

Phoenix lär förlora ikväll, men eftersom matchen är typ 50/50 då tippar jag hellre att det görs under 222 poäng, tror mer att det hamnar precis över 200, gissar på 210.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0