Rasmus - Smått och gott

Eftersom jag precis vann 140 kr på poker, vilket kan vara min största vinst nånsin på nätet (topp tre i alla fall), så tänkte jag att varför inte spela bort lite på Expekt, eller varför inte pröva lyckan nu när jag har flyt?






Ägare Don Ö, eller Flemming Östergaard var precis på teve och såg lite snopen ut över att Stein Bagger kunde svindla bort 500 miljoner och Don Ö är fast med sitt unkna FC Köpenhamn, därför tror jag att han besöker omklädningsrummet innan match och säger att nu vinner ni fan denna så pappa kan få kosing på sitt konto!

Valencia gjorde nog en del besvikna när de bara spelade oavgjort med FCK i Spanien, men desto gladare var det när man lekte bort Rosenborg i svinkalla Norge veckan efter. Club Brügge är ca tre klasser sämre än Rosenborg och ska de ta poäng i Valencia behövs det ett litet mirakel. Ikväll blir det inga mirakel.





Jag vet egentligen inte ett smack om hockey, och absolut inte om den svenska Elitserien. Men jag vet hur man spelar bort pengar, och jag vet hur man prickar in ett X här och var, och ikväll tror jag fan att det är dags igen.





Luleå har varit sylvassa på sistone och radat upp segrar. Mycket tack vare Bartecko (tror han heter så, har bara hört radiosporten, en del fastnar) och ikväll är det Färjestaden som får smaka!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0