Rasmus - Söker formen

Efter att ha förlorat gott och väl 300 kr på rekordtid, ca en vecka, så gör jag allt nu för att komma på rätt spår igen. Hela helgen var ett stort misslyckande, och jag får gör aen djup research i veckan och börja med små försikiga spel. Men innan dess har jag återigen två chansspel.




OB har en chans att dra ifrån FC Köpenhamn lite nu, när FCK åkte på stryk. Jag tror att OB tar den. Dels så är de det bättre laget av dessa två, och dels så börjar AGF svacka och vaja lite, vilket har lett till en del poängförluster på sistone.

Liverpool har chansen att ta ledningen i Premier League med tre poäng. Det var många år sen Liverpool såg så här starka ut i ligan, och trots att det har blivit en massa sena vinster, så har man spelat riktigt bra. Nu ska Torres bara komma i form igen, och vad passar då bättre än att göra hattrick mot West Ham?

Reading har åkt på ett par snytingar på sistone. Dels på grund av dåligt spel, och dels på grund av utvisningar. Mot Coventry ska man dock vinna, trots avstängningar och småskador på spelare.





HV71 är långt ifrån bra just nu, men tog en bra seger mot Djurgården senast. En sak är dock säker, höjer man inte sig reält, blir det ingen SM-final. Rögle har imponerat hela säsongen, och kan mycket väl vinna här med. Men jag hörde att de var rätt uddlösa mot Luleå, och släppte in enkla mål, och jag tror inte att de slår HV.

Skellefteå och Brynäs är två positiva överraskningar denna säsongen, men säsongen är lång, och mycket kan fortfarande hända. Just nu ser Skellefteå ut som det starkare laget av dessa, men även denna matchen kan sluta hur som helst. Jag tror dock på Skellefteå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0