Rasmus - Turen fortsätter?




Nu när jag har fått lite pengar jag inte skulle haft kan jag lika gärna spela bort dem på NBA. Chicago har varit otroligt dåliga hemma och förlorat de tre senaste. New York är inne i ett stim med nya spelare och ny energi. Trots en rotation på blott sju-åtta spelare i de tre senaste matcherna har man imponerat som fan. Jag hoppas på Chicago, men för mitt spels skull får New York gärna vinna.

Spurs har fått tillbaka alla sina spelare, vilket speciellt Tim Duncan är glad för. Han gjorde svaga siffror i varje match utan sina hitmen, men nu blir det starka double-doubles varje natt.





Chicago släpper gärna till men att matchen ska ha över 215 poäng ser jag som mycket möjligt, men knappt troligt. Vi får se helt enkelt.

Houston saknar möjligtvis Ron Artest och helt säkert Tracy McGrady, vilket gör dem till medelmåttor, precis som Atlanta är. Detta är 50/50.

I spel: 50 SEK
på konto: 300 SEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0