Rasmus - Wunderbar!

Ett par minuter innan kick-off i kvällens Champions League matcher slängde jag in ett par vansinnes kuponger och sa tyst för mig själv "äh, what the heck", förväntandes såklart att hela skiten skulle gå raka vägen åt skogen, och jag till slut skulle sitta där med 40 riksdaler på mitt usla konto.

Men nu gick det inte så...

Till en början såg det kanske inget vidare ut, men efter 90 spelade minuter så stod jag där som en nutida tipsgladiator med pengar på kontot och svett under armarna. Jag kunde tyvärr inte redovisa mina kuponger, för att tillträdet till datorn skulle benyttjas av en flitig flickvän med läxor i sinnet, men nu är läxorna gjorda och jag kan glansera i mina vinstpengar, som blev rekordhöga. Över 300 kronor på en satans kväll! Finns det någon Gud som övervakar oss fattiga tipsare här nere så satte jag på honom hårt ikväll.

Imorgon satsar jag såklart på att spela bort hela skiten igen, för det är bara en tidsfråga innan det händer...



Kvällens guldgruva:



Och förlorarlotten:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0