Sören - Frustrerad På Många Sätt

Det var ingen rolig torsdag. Har drabbats av en rejäl förkylning som däckat mig hela dagen. När jag väl samlat tillräckligt med krafter för att titta på tipsen så gick det inte att logga in här på bloggen när tipsen väl skulle upp.

Det är inte första gången, så frågan är om man ska hitta någon annan bloggadress att använda sig av. Några tips?

Nu är klockan snart 6 på morgonen och jag är ganska pigg, om än jävligt krasslig, och jag har äntligen lyckats logga in. Så förhoppningsvis blir fredagen bättre än gårdagen.

Här är i alla fall nattens spel som aldrig kom upp. Notera att den ena matchen fortfarande pågår.



Phoenix Coyotes - Toronto Maple Leafs............1
NHL, i natt klockan 03.00 (Matchen är slut)
Odds: 2,25 (Unibet)
Insats: 40,00
Möjlig vinst: 90,00
Resultat: 6-3, RÄTT.



San Jose Sharks - Columbus Blue Jackets.....1
NHL, i natt klockan 04.30 (Det står 1-1 i andra perioden)
Odds: 1,60 (Nordicbet)
Insats: 70,00
Möjlig vinst: 112,00.
Resultat: 3-2, RÄTT

I spel: 110,00
I kassan: 745,00
Totalt: 855,00

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0