Sörens vecka 48

Sakta men säkert har vi fått rätt på skutan igen. Vecka 47 gick ju som bekant med ett fint plus från 714 till 802 kronor, och i veckan som gick blev det ytterligare 63 kronor på kontot, till nuvarande 865 kr.
Målsättningen är att komma över den ursprungliga tusenlappen innan året är över, och med den nuvarande formen bör det inte vara alls omöjligt.

En viktig faktor till den positiva trenden är att jag läser på flitigare nu än de senaste veckorna, då jag oftast drog de mest intressanta matcherna från kupongen och letade indikationer på mitt utgångstips. Nu låter jag statistik och form tala till största delen, men litar även på magkänslan ibland när det behövs.

För övrigt kan jag berätta att jag prickade in en 10:a på stryktipset med brorsan och 11:a på stryket med polaren. Elvan gav över 800 spänn, och med några extra hundringar för lite tior så var det inte alls dåligt!

Wiederspielen!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0