Rasmus - Bara satsningar



I nattens matcher sätter jag mina pengar på en massa skrällar och hoppas att någon av dem ska gå hem. Vi börjar med Dallas som tar emot L.A. Lakers. För några år sen var detta en säker hemmaseger, men nu är det Lakers som är topplaget, och med en vinst här har man sex vinster, noll förluster. Hoppas dock att Kidd, Nowitzki och Howard kan dra fram lite magi ur påsen och trycka ner Bryant och Gasol.



Chicago är Expekts favoriter här, trots att Atlanta är obesegrade hittills, och hur ofta får man 2.52 gånger pengarna tillbaka på ett obesegrat lag? Chicago är dock mitt favoritlag, och därför hoppas jag att detta blir en av kupongerna som inte går hem.



Jazz har spelat suveränt hittills, har 5-1 och har dessutom Kirilenko, Boozer mfl i laget. Hur kan de annat än slå halvtaskiga 76ers, som har ett bra lag, men som inte har levt upp till förväntningarna än?

Sacramento mot Detroit är samma dilemma. Sacramento har en del bra spelare, men inga superstjärnor. Man är ändå obesegrade på hemmaplan i årets säsong. Nu väntar en riktigt svår motståndare men jag tror man kan vinna denna ändå.



Japp, så mycket tror jag på det...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0