Rasmus - Helgens fotboll

Eftersom mina fotbollstips den senaste tiden har varit långt ifrån bra, slänger jag nu in alla helgens spel, vilket blev sammanlagt fem kuponger. Jag är besviken över hur dåligt det har gått för mig på fotbollen på sistone så därför slänger jag inte in flera hundra kronor och 20 kuponger som jag hade gjort förut.




Både City och Arsenal har varit besvikelser hittills, och trots att den nya ägaren i City påstår att laget är nya Real Madrid, kommer det aldrig att hända. Jag hoppas nästan att Arsenal sparkar skiten ur City...




Real var dåliga mot Valladolid men förlorar inte två matcher i rad. Feyenoord börjar komma igång i den holländska ligan och FC Köpenhamn är mycket bättre än AGF. Jag ser inte denna som annat än säker, men jag råkade satsa för lite för jag trodde att Lyon-matchen var på denna kupongen. Trötthet skyller vi på...




Lyons seger mot Bordeaux var imponerande och Källström visar att målskyttet kanske börjar komma igång. Speciellt baljan mot Holland var fin. Jag tror inte Paris kan sätta något emot Lyon, trots att Houaou (Eller vad han nu heter) och Luyindula (Eller hur det nu stavas) är heta för tillfället.




Reggina slog själva Udinese på Udineses hemmaplan till och med i senaste omgången, vilket var jävligt överraskande, nu tar man emot Atalanta som faktisk slog Napoli senast, men fick viktiga Manfredini utvisad. Därför tror jag på Reggina. Marseille gjorde mig besviken senast jag tippade på dem, men nu ska man nog kunna ta segern jag hoppas på.




Hoffenheim verkar vara oslagbara mot de mindre bra lagen, och jag tror knappast att Köln kan stå emot, trots att man har hemmaplan. Jag sätter mina pengar på Hoffenheim, trots att jag gärna ser dem åka på lite snytingar nu. Ibisevic är förresten en riktig skräll, var kom han ifrån???

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0