Rasmus - Onsdagens vinnare

Äntligen tillbaka, och denna gången med färre tips och mindre bullshit. Lägger lite mer fokus på att hitta de rätta macherna nu, och blir antagligen mest toppfotboll (CL, Premier League, Serie A osv)


Arsenal hade lekstuga senast man mötte Fenerbahce, och det blir knappast lika öppna dörrar ikväll, men de ska nog ändå kunna vinna.

Lyon gick också relativt enkelt iväg med segern senast de mötte Steaua, och jag tror på något liknande ikväll.




AaB och Villareal bjöd på ordentlig underhållning senast och allt tyder på att det blir massor av mål ikväll med. Jag tror att Aalborg har chansen att knipa en poäng här, men jag sätter ändå pengarna på Villareal, för danska lag har inget att säga till om i Europa.

Real borde vinna hemma mot Juventus, och har dessutom revansch att kräva från förra omgångens 2-1 förlust. Juve är inget skräplag, men de har haft väldigt svårt på bortaplan i år.


Bayern verkar ha kommit igång, äntligen, efter en dålig start, både i cup och ligasammanhang. Fiorentina är bra, men hur långt de går i CL vill jag inte tippa, jag tror inte det blir mycket längre än gruppspelet i alla fall.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0