Rasmus - Tur med NBA

Nattens matcher i den amerikanska basketligan gav full pott, tack vare mina impulsiva tips och magkänslan. Orlandos seger var egentligen odiskutabel, och helt väntad, men med Portlands seger hade jag en jävla tur, eftersom matchen gick till förlängning efter att Houston såg ut att gå mot seger. I förlängningen vann Portland med två poäng. Turen som krävs och turen som gav mig ett stadigt plus på 100 kronor efter de två matcherna.

Nu går vi vidare till helgens matcher som jag inte riktigt har studerat än, men jag har hittat en godbit än så länge:


Roy Keane håller på och experimenterar för fullt med sina mannar, vilket har lett till två väldigt besvikna förluster i rad. Senast blev det hela 0-5 mot ett starkt Chelsea. Mycket lutar åt att vi får se Kenwyne Jones på topp igen, men i denna matchen lär han få spela med Djibril Cissé som sattes på bänken senast, pga hans loja inställning mot Stoke häromveckan (förlust 1-0). Sunderland släpper egentligen inte in så många mål, än så länge har det bara varit två matcher där det har gått snett, senast mot Chelsea, och hemma mot Manchester City (3-0). Man gör inte heller många mål, och det gör inte motståndarna Portsmouth heller. Därför tror jag att denna slutar antingen 0-0 eller så springer nåt av lagen iväg med en 1-0 seger.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0