Rasmus - Vilda satsningar

Internet dog precis innan jag hann lägga upp detta igår kväll, så istället kan jag ge er resultaten.

Portland - Minnesota 97-93
Orlando - Washington 106-81
Milwaukee - Phoenix 96-104

New Orleans - Miami 100-89

Chicago - Cleveland 106-97
Indiana - New Jersey 98-80

Gick back med ca 7 kr



Nattens NBA är inte riktigt något som frestar mig, så jag valde att bara slänga in lite tips på måfå efter magkänsla och nuvarande form. Min singel och dubbeln är enbart chansningar, och trippeln är den jag tror på. Det roliga är att om trippeln skulle gå hem, men de andra förloras, går jag inte ens plus... så mycket tror jag på min säkra trippel...



På grund av den sena timman uteblir de djupa motiveringarna.


Bulls är obesegrade på hemmaplan i alla tre matcher hittills i säsongen och säker här sin fjärde raka hemmaseger, men Cleveland, och speciellt LeBron James, har haft väldigt lätt för Bulls på sistone, och nyss nämnda James snittar 37,8 poäng mot Bulls.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0