Sören Gillar Inte Cesar Santin

Jag satt och räknade min vinst när Santin tråcklade in kvitteringen på Mestalla. Och det var tyvärr inte helt orättvist heller. Jag som hade frankerat flaket som skulle skickas till Ronaldinho som tack för målet i sista minuten mot Braga. Fan, så här lurad har jag inte känt mig sen jag åkte hela vägen till Lund för att se nya Bondfilmen...

Jag kan väl trösta mig med att mina grabbar från London krossade Zagreb, Bent såg sylvass ut!

Jag har suttit tre timmar och läst in mig på nattens NHL-matcher, så det här är inte desperata bets. Det är säkra bets. Förutom Phoenixmatchen där jag chansat lite. Men annars!




Kommentarer
Postat av: Rasmus

Great minds think alike! Jeg ville egentlig ha tippet modsat af hvad jeg gjorde, men en gang imellem gör händerne ik det hovedet vil =)

2008-11-07 @ 02:05:15

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0