Sörens spektakulära söndag

Aloha. Har varit frånvarande ett par dagar här på bloggen. Endast lirat några småspel som gått både bra och dåligt, dessvärre så körde jag ett livespel på Arsenal igår mot Stoke vid ställningen 0-1 som gick åt helvete, men jag studsar tillbaka med dessa bets i dag:



Cagliari såg bra ut senast trots förlusten mot formstarka Genoa. Bologna är svaga borta.

Det är turbulent i AIK just nu. Rubarth får lämna klubben efter säsongen, Anchén är på väg ut och det ryktas att Norling får sparken i morgon. I HIF är Henke Larsson tillbaka, bara det bör räcka för att Helsingborgsspelarna ska finna motivation.

Derby är i bra form, men jag tror mer på Nottingham som skrällslog Palace borta i veckan och självförtroendet verkar ha höjts 5000 snäpp i bottenlaget. Earnshaw avgör?

Det finns väl ingen isbits chans i helvete att Norrköping orkar bry sig mer denna säsongen? Speciellt inte mot guldkämpande Kalmar. Och då spelar det ingen roll om KFF saknar en, två eller 38 Elmar...
1.15 var för lågt på ettan, så jag satsar på att man vinner med mer än ett mål...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0