Rasmus:First down

Rasmus här med lite predikningar inför kvällen nu när mina 500 äntligen kommit in på mitt konto. Tyvärr hann jag inte spela på att Krakow-Tottenham skulle sluta oavgjort, nu har jag inte sett resultatet, men jag tror att oavgjort hade varit rätt så gjutet.

Kvällens spel:

KUPONG 1
insats: 15.00 SEK
möjlig vinst 68.09 SEK
 evenemangtypspelresultatodds
 FC Honka Espoo - Racing Club Santander
multiplar
UEFA-cupen2 1.80
 Galatasaray AS - AC Bellinzona
multiplar
UEFA-cupen1 1.20
 FC Twente - Rennes
multiplar
UEFA-cupen1 2.10
     4.54

KUPONG 2
insats: 50.00 SEK
möjlig vinst 115.50 SEK
 evenemangtypspelresultatodds
 FC Spartak Moskva - FC Baník Ostrava
multiplar
UEFA-cupen1 1.50
 Genoa - Ravenna
multiplar
Ita. Italienska cupen1 1.40
 Djurgården - Norrköping
dubbelchans
Sve. Allsvenskan1X 1.10
     2.31

förhoppningsvis ca 182 kr plus ikväll.

/Rasmus

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0