Rasmus - Aningen efter

Saldo på spelkonto i fredags: 476.70 kr
Saldo idag: 435.60 kr
Ändring i helgen: -41.10 kr
Ändring vecka 1: -64.40

Som talen visar, ingen lyckad helg. 34 rätt av 63 tips, vilket är rätt dåligt med tanke på att det var till 80% "säkra" tips. Men det visar bara att skrällar förekommer oftare än man tror, stora som små. Hade ett par väldigt irriterande resultat. Hade det inte varit för Arsenals mål i 93:e minuten mot Sunderland så hade jag haft 177 kr extra på mitt konto, och hade det inte varit för Liverpools sena mål mot Manchester City så hade jag fått in 166 kr. Men det som gör tips så vackert, det är inte slut förrän sista blåsningen.

Nya tag denna veckan, idag blir det nog inget spel värt att nämna, och sedan har jag inte kollat in spelutbudet de följande dagarna, men landskamper närmar sig och då ska vi nog kunna knappa in ett par säkra vinnare. Danmark slår Malta är redan gjutet och på denna matchen kommer jag lägga en hundring kan jag redan utlova.

Auf Wiedersehen.

Kommentarer
Postat av: Sören

Stabilt, batty. Lägger du 100 kr på Danmark og vi vinder så får du p.t. 105 kr tilbage. Ikke ligefrem värd at spille¨på...

2008-10-07 @ 14:07:40
URL: http://pussypalace.blogg.se/
Postat av: Rasmus

What can I say, jeg er en gambler!!

2008-10-07 @ 16:27:31
URL: http://profetens.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0