Rasmus - En snabb lektion

Spela aldrig på sånt du inte har koll på, oavsett hur bra oddsen än må vara!

Det är dagens visa ord, och med det sagt så ska jag nu bevisa att det går att spela på allt, fast man inte har en aning om vad fan man sysslar med.



Jag har lyckats hitta Uzbekistans Real Madrid (Chelsea, Manchester City osv.) på tipskupongen och kan inte motstå att tippa på dem. Jag har inte den blekaste aningen om hur bra Adelaide är, jag vet bara att Australiensisk klubfotboll ungefär är på nivå med den Schweiziska ligan. Med det sagt så faller mina kaffepengar på Rivaldos Kuruvuchi, och jag hoppas på att jag här får tillbaka lite av hedern jag tappade igår (Det lilla som finns kvar).

I spel: 15 kr
På konto: 380.60 kr

(MINUT 76, 2-0 till Adelaide. Att jag aldrig lär mig...)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0