Rasmus - Försiktighet är nyckeln?

Som alla mina trogna följeslagare kanske har märkt så gick eders skribent med ett rätt så saftigt plus i kvällens drabbningar. Ok, mitt supertips sket sig redan efter första halvlek när Galatasaray lekte skiten ur Trabzonspors kalsonger, men den lilla trösten där är att Marseille kommer vinna, vilket jag visste redan från början.

Barcelona slog Bilbao på bortaplan, en rätt så medioker match som lika gärna kunde slutat 0-0, om det inte vore för Henry's briljanta passning och Eto'os kliniska avslutning. Tack för den. På samma kupong slog Stabäk Brann på bortaplan, vilket jag hade tippat, och den kupongen var säkrad. Där måste jag tacka Brann's Sigurdsson som såg rött redan efter 20 minuter, annars hade Stabäk förmodligen inte vunnit.

Även Hull och Stoke vann. Två segrar jag hade tippat, men tyvärr på olika kuponger, och tack vare Rosenborg blev det inte full pott där. Djiby Fall och Odense gav mig dock seger på den ena kupongen.

Alltså en hyfsad bra kväll, och därmed ligger jag på 129 kronor, ett plus på hela 30 kronor!

Imorgon tar vi nya tag, med den nya taktiken. Säkra matcher, enbart! Eller om jag får min värdefulla magkänsla, då kör vi!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0