Rasmus godbitar

Placerar mina första bets inför helgen, rätt fega om jag själv får säga min mening, men efter gårdagens smällar, som jag också trodde var säkra, så kör jag på ren och skär logik nu. Here goes:



Kör på lite satsning här ändå. Barcelona har allt annat än imponerat hittills i år, men verkar ha kommit igång lite på sistone med storseger över Gijon, derbyseger mot Espanyol och turseger i CL, Messi har legat bakom allt. Här tror jag dock på Atletico som är heta som fan, segern senast i CL slog bara fast det. Det är nog många år sen det sämre av de två stora Madridlagen tog poäng på Nou Camp, men här tror jag de kniper alla tre.



Rullade ner i Expekt-listan och valde de matcher som kändes mest gjutna, bla Stabäk som är oslagbara för tillfället och med en glödhet Nannskog på topp. Inter och Steaua har CL i benen, men borde köra över de båda nedflyttningstippade motståndarna. PSV likaså.



Här har vi den jag hoppas mest på, och visst ser det bra ut? Birmingham, Thisted och Reading har alla börjat säsongen riktigt starkt, och möter nu överkomligt motstånd på hemmaplan. Metallurg är vad jag vet bra, och Celtic kan knappast förlora mot Hamilton.. Kan bara bli 190 kr plus!!

Rasmus OUT!

Kommentarer
Postat av: Sören

Batty, for satan, du kan ikke ha seks kampe per kupon, der er altid en der skal kikse uanset hvor sikre de ser ud... et råd fra mesteren...

2008-10-03 @ 17:31:36

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0