Rasmus - Kan inte motstå



Jag kan bara inte motstå finska hockeyligan. Fast jag har spelat på den många, många gånger nu utan att vinna så mycket som en krona så kör vi igen!

SaiPa är ligans just nu svagaste lag, och ligger nästsist i tabellen, de tar här emot KalPa som har förlorat mot bättre rangerade lag med det udda målet. Därför tror jag att KalPa tar en bortaskalp här, mest för att SaiPa bara förlorar och förlorar.

Tappara är ligans hetaste lag och har kört över allt motstånd på sista tiden, vare sig det är topplag eller bottenskrap. Detta har gjort att de har flyttat upp en massa platser i tabellen och passerat många lag, Kärpät är ett av dem. De började serien suveränt och ledde ett tag, men efter att jag började tippa fler vinster till dem har de bara förlorat och spelat dåligt. Ny vinst ikväll när jag tippar mot dem tro?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0