Rasmus - Lycka i misären

Precis som i Sörens fall, så gick det åt helvete för mig med tack vare ett lilleputtland från balkan. När jag har prickat in nio tecken på min kupong och bara en portogisisk seger stod mellan mig och 200 kr då hade jag nästan redan champagnen klar, men som ni vet nu så vann portogiserna inte, och ett odds på 1.10 knäckte alltså min superkupong. Surt! Det enda man kan trösta sig med är att resultatet var bra för Danmark, och nu är vi plötsligt favoriter till att vinna gruppen.

På de andra kupongerna gick det dåligt med, fast ändå inte. Jag fick in 15 av 20 resultat, men i slutändan gav det mig ett rejält minus. Idag är det hockey på kupongen, men jag har ännu inte bestämt mig om jag ska spela på det eller inte. De närmsta timmarna får visa det..

På konto: 304.12 (-58,78 SEK)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0