Rasmus - Måndagen spikad

Jag har inte kollat måndagens hockeymatcher än, men fotbollen är spikad och jag kommer enbart att spela på två matcher:


Newcastle har två förluster i rad på St. James Park och jag tror en tredje kommer mot Manchester City, trots att city är inne i en mindre bra period. Joey Barton och Michael Owen är borta, och Obafeme Martins är tveksam, enligt FA är chansen att han spelar 50/50, det sägs att även Viduka och Smith är småskadade. City får klara sig utan Martin Petrov och avstängde Pablo Zabaleta, Robinho är tveksam.


FC Midtjylland har inte förlorat hemma på 27 matcher, vilket är danskt rekord. Nu tar man emot AGF som får klara sig utan sin kanske giftigaste och bästa spelare Dioh Williams (Har jag nämnt att jag har festat med hans flickvän?) och därför tror jag starkt på Midtjylland, trots att de har en väldigt ung trupp. Oddset är inget vidare heller, men 9 kronor välkomnas vilken dag som helst.

I spel: 49 kr
På konto: 80 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0