Rasmus - Satans söndag

Ja, nu har jag i princip spelat bort allt precis som min bror, så våra resurser sjunker i takt med sidans besökare. Gårdagen var lyckad, men dum som jag är spelar jag bort allt på tveksamma tips idag, kolla bara här:



Feyenoord - Heerenveen vann jag, men alla de andra är helt hopplösa fall, så jag satte in de sista 30 kronor på trippeln nedan:



Real Madrid förlorar knappast hemma mot Bilbao, likaså känns det i Marseilles fall. Paris är ett bra lag, men Marseille är bättre. Nu är detta mötet rejält rivalitetsdrabbat, men jag tror ändå att spelarna kommer att vara motiverade tillräckligt för en hemmaseger.

Benfica är ett av storlagen i Portugal, Naval är inte det. Ser inte att denna kan sluta på mer än ett sätt.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0