Rasmus - Satsningar som vill något

Hej, jag heter Rasmus, och detta är mina tips:


Den säkra. Första gången jag tippar för mitt och Sörens högsta tillåtna belopp, och jag tycker själv att det ser bra ut. Inte en chans att Spanien inte slår Estland. Inte en chans att Wales inte slår Liechtenstein, och det ska jävligt mycket till för att Grekland inte ska slå Moldavien. Därför kan jag redan nu säga 156 kr in på kontot, ka-ching!
 



Jag vet att Portugal slår Sverige, därför tippar jag kryss (?). Logiken i detta ligger i att de andra gångerna de senaste veckorna när jag har vetat något har det alltid betytt att det inte har blivit så. Finland, Wales, Danmark och England möter alla lilleputt-länder, och Skottland är starka på hemmaplan. Den stora satsningen är på Färöarna som antagligen kommer sabba detta tipset och spela uruselt och åka dit med typ 0-6. Men åtminstone vågar jag!


En rejäl satsning här med, och då snackar vi inte Turkiet matchen, för den känns relativt säker. Satsningen är däremot på Litauen som är skållheta, men kan åka dit mot ett Serbien som spelar rätt bra och hård fotboll. Jag tror dock att ett lag som slår Rumänien inte kommer få särskilt stora problem att slå Serbien, om de alltså spelar upptill sitt bästa. Och om de nu skulle göra det, så vill jag påpeka de extremt höga oddsen för detta (6.50!!)



Nja, mest för skoj skull. Finns alltså ingen chans att Färöarna skulle kunna slå Österrike, såvida inte... Nej, finns verkligen ingen chans.

I spel: 140 kr
På konto: 205.60 kr

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0