Rasmus - Sista andetaget

Med den bögigaste rubriken hittills hoppas jag på storkovan idag, eftersom jag är nere på noll på kontot annars


Senast jag tippade i Norrköpings favör, fick de stryk mot AIK. Nu väntar en lite lättare uppgift, nämligen Ljungskile som inte har vunnit en match på månader... som ni ser står det redan 1-0, men Norrköpings Kevin Amuneke är utvisad och därför kan mycket ske.

Marseille går bra i ligan och har för en gångs skull på många år en rätt så hyfsad trupp. Nu möter man ett PSV som går knackigt i ligan och det enda som talar för dem här är hemmaplanen.


Chelsea förlorar inte mycket på hemmaplan, och trots en del skador på nyckelspelare så tror jag att det blir  seger ikväll mot Roma.

Famagusta må vara skrällen i CL hittills, inte bara tog man sig dit, utan man spelade också oavgjort mot Bremen och slog Panathinaikos. Nu kommer första förlusten mot Inter som förmodligen vinner Serie A i år igen.

Basel är ett skräplag som tog sig till CL tack vare en enkel lottning. Dock kan smålag då och då skrälla till det, men det blir inte mot Barcelona som bara vinner och vinner nu. Henry kommer göra ett vackert mål förutser jag.

Med 10 minuter kvar leder MFF, vilket inte är bra för mitt tips, vad är ännu värre är att LJUNGSKILE HAR GJORT MÅL! Satan säger jag bara..

Shakhtar vinner mot ännu ett av de svaga portugisiska lagen, nämligen Sporting, som har allt annat än imponerat i varken liga eller Champions League.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0