Rasmus - Smått beroende

Nu har det blivit så att jag tippar, vare sig jag vet något eller inte om det jag tippar på, eftersom jag tänkte att vinstprocenten inte kan bli lägre ändå.



Queensland har i de två senaste matcher tagit poäng mot ettan och tvåan i ligan. Nu är det dags för lagt på tredje platsen. Och ren logik säger att spelar de oavgjort mot två lag som är bättre än Adelaide så blir det antingen vinst eller oavgjort här med. I Queensland spelar förresten två som har erfarenhet från Europeiska ligor (Charlie Miller, Brann, Watford, Dundee och Danny Tiatto, Manchester City. Adelaide är så gott som klara för final i asiatiska Champions League efter starka 3-0 hemma mot Rivaldo och resten av Kuruvuchi från Uzbekistan. Tränaren har ändå lovat starkaste uppställningen här, men både förstamålvakten och mittfältsgeneralen är ute med skador.

Efter 19 minuter är det fortfarande mållöst

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0