Rasmus - Trötta tips


Pittsburgh letar efter formen och mot Washington har de chansen, Washington spelade dock en bra match senast och vann med hela 5-1. Tror dock på Crosby och Co här.
Minnesota ser betydligt starkare ut än Florida i år, och tog i senaste matchen en bra bortaseger. Inte ofta att ett lag som Minnesota vinner två bortamatcher i rad, men laget har bara spelat två matcher jämfört med andras sex matcher, så spelarna har säkert bättre krafter än motståndarna.
Mästarlaget Detroit tar emot Vancouver, och hemmafansen kräver en seger här. Nattens säkraste match.


Philadelphia har inlett trevande och Colorado likaså. Jag tror första Philadelphiasegern kommer här.
Atlanta tar hemma emot New Jersey. Jag kan inte riktigt pricka in Atlantas styrka i år, men jag tror att de kan slå New Jersey som ser svagare ut i år än de gjort på länge.


Detroit, säker seger som sagt. I den andra matchen tar Tampa Bay emot Islanders och New York laget ser ut att bli bottenskrap i år. Fjolårsmästarna vinner denna.


Ren gambling här. Och ändå tog jag resultatet med lägst odds. Vi får se hur det går.

I spel: 40 SEK
På konto: 240 SEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0