Rasmus - Wikegård släng dig i väggen


Detta kan bli årets kupong! Låt mig motivera:

Djurgården hemma är sådär, och Timrå borta är ok. Jag tror därför på ett oavgjort resultat, och i den svenska serien är det faktisk oftare än oddsen låter oss tro att en match slutar oavgjort.

Blues är mitt skottsäkra tips, men akta! Senast jag tippade mot HPK slog de dåvarande serietrean Salpa på bortaplan, vilket kostade mig hela min förmögenhet på Svenska Spel. Där fick jag för att tippa på något jag inte har en aning om. Jag tror fan inte det händer igen!

Jokerit är i en svacka, HIFK är i riktigt bra form. HIFK har slagit två av de tre bästa lagen i serien i de senaste matcherna och ser verkligen ut att vara på gång, Jokerit däremot ser lite svajiga ut, men hemmaplan i Finland är verkligen hemmaplan. Sällan man ser att bortalagen vinner. Därför känner jag att mitt kryss och mina andra tips är väl motiverade!

I spel: 40 kr
På kontot: 395.60 kr

Kommentarer
Postat av: Sören

Jeg tror at der er större chancer for dig at vinde på Lottoen...

2008-10-07 @ 18:05:44
URL: http://pussypalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0