Sören - slickar såren

Albanien klarade oavgjort mot Portugal vilket var en rejäl pungspark och som om inte det var nog pissade David Villa på mig där jag låg, med sitt mål i 88:e minuten mot Belgien. Jag kan trösta mig med att Albanien gjorde Danmark en jättetjänst, och nu börjar jag faktiskt tro att vi kan nå VM. Men jag vill gärna vinna lite pengar också, och just nu känns det som att jag verkligen inte har marginalerna på min sida.

Från och med i dag ska jag lägga ned ännu mer tid på mina rekar. Kolla statistik och form och allt det andra noggrannare och lita lite mer på magkänslan. Jag ska också låta bli att spela så mycket matcher med odds mellan 1.05 - 1.30, för oftast är det de som fäller en, och där är ju inga pengar i det ändå även om man vinner.
Kommer att köra mer på singlar framöver och inte så mycket dubblar och tripplar.

I dag blir en tipsfri dag. Kommer i stället att börja läsa in mig på helgens matcher redan nu.

Taah!

Kommentarer
Postat av: Rasmus

Hvad har den store på kontoet nu?

2008-10-16 @ 11:06:19
URL: http://vafanculo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0