Sören - Typiskt

Är det inte typiskt att krislaget Newcastle hittar en seger precis den gången jag tippar emot dem?
Det stör mig lite, men inte så mycket.

Är det inte typiskt att gamla Leedsliraren Daniel Harding sänker sitt gamla lag med matchens enda mål?
Det stör mig inte alls.

Är det inte typiskt att Timrå hittar bortaformen mot seriens bästa hemmalag? Och så dessutom när Skellefteå leder med 2-0 och även 3-1 en bit in i tredje perioden.
Det stör mig ganska mycket.

Är det inte typiskt att topplaget Birmingham floppar när jag tippar på dem? Jag gnuggade mig i händerna när QPR gjorde 1-0 med en man mindre på plan, men att Birmingham inte kan göra mål på 45 minuters 11 mot 10 stör mig enormt jävla mycket.

Jag kan åtminstone trösta mig med att Wolves gjorde sitt jobb mot Swansea, så det blev ingen fullständig katastrof igår.
Bara nästan.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0