Rasmus - Allt möjligt




Vldigt höga odds på både oavgjort och Peterborough-seger, trots att laget helt klart är både bättre på pappret och i bättre form än Leeds. Jag lutade mest åt Peterb'gh seger, men valet föll ändå på oavgjort. Hoppas!

Sunderland saknar hela sitt vanliga mittfält och även förstamålvakten. Dessutom är man i usel form. Jag hoppas såklart på Sunderland, men det ser inte bra ut, därav tipset.


Modena skrapar botten i Serie B så jag fattar egentligen inte att hemmastarka Albinoleffe har 1.75 i odds för seger...? Känns som att jag går på en nit.

Trofense har börjat året med en skrämmande stark form, först slog man ligaledarna Benfica med 2-0 och sedan spelade man 0-0 borta mot Porto, hur ska Pacos kunna rubba dem?

Elm har gjort debut i Heerenveen och i matchen efter gjorde han två mål. Nu är det dags för ligaspel mot Roda och succeen lär fortsätta.

Barca är ostoppbara just nu, och inte ens ett halvbra Numancia kan hålla nollan i 45 minuter. Henry är i strålande form och börjar visa lite av de sylvassa avsluten som vi senast såg när han var i Arsenal. Just nu är det skönt för alla Barca-supporters.



Hockey är inte min starka sida, men jag vet att Brynäs är i usel form, Djurgården är heta, Rögle måste vinna och Skellefteå har bara en seger på 6 matcher.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0