Rasmus - FA-cup


Två översta är avgjorda, så inget att diskutera där.

Aston VIlla kommer helt säkert att gå vidare, men frågan är om det blir med ett eller två måls marginal. Jag tror på en 2-0 seger, vilket kupongen nedan bekräftar. Doncaster håller till i botten av Championship och Villa ligger överraskande i topp 4 i Premier League, tack vare stabilt spel och en jävla massa tur. Laguppställningarna är ännu ovissa, men Villa lär låta en massa talanger få chansen.

Fulham har sålt Bullard, vilket gör laget lite svagare. Dock ska man ställa upp med nästan starkaste lag mot Kettering, enligt FA's hemsida, och det innebär att Fulham tar hem den utan problem.






Chelsea lär inte gå på ännu en nit här, men man vet aldrig. Ipswich är flera klasser bättre än vad Southend är. Charlton skrapar botten i ligan men slog lite överraskande ut Norwich i förra omgången. Nu väntar Sheffield United som antagligen kommer vara lite mera taggade än vad Norwich var. Det hoppas jag i alla fall. Sist på kupongen är Coventry som också ska vinna denna lätt, annars vore det en rejäl FA-cup skräll. Tyvärr innehåller varje omgång skrällar, och eftersom matcherna jag har tippat än så länge inte innehåller någon skräll alls, så lär jag åka dit på nån av kupongerna.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0