Rasmus - FA Cup

Jag har haft två veckors semester från allt som har med tips att göra men nu är jag tillbaka. Jag ser att mitt saldo inte stämmer så efter detta inlägget blir det det första som jag ska ändra.

Idag är det en jävla massa FA-Cup matcher, men jag tänker inte tippa på många. Vi kör en-två stycken och sen får vi se hur det går. Cuper är ofta svårtippade och skrällrika.



Sunderland och Bolon möts, och det var inte längesen dessa drabbade samman. Då slutade det med Bolton-storseger, men idag lär det bli jämnare. Premier League lagen vill ofta inte ha en replay eftersom det innebär extra matcher i ett redan fullspäckat schema, men tyvärr slutar denna oavgjort, och sedan tar Bolton hem det i returen.




Fjuttiga odds på Arsenal, men säkra. Inte en chans att man förlorar mot Plymouth, dock kan det bli jämnt eftersom Arsenal ofta satsar på de yngre i cuperna. Chelsea tar hemma emot Southend och det blir inte annat än seger. Jag var sugen att tippa 4-0 seger, men istället får det bli ett halvtidsresultat på 1-0 till Chelsea.

I spel: 75 SEK
på konto: 275 SEK

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0