Rasmus - Fantasitips

När Sören och jag drog igång med denna tipsbloggen lärde jag mig efter de första 500 förlorade kronorna att man aldrig ska tippa något man inte förstår sig på eftersom chansen att vinna där är mycket mindre än i vanliga fall. Nu skiter jag dock i vilket eftersom jag är sugen på att slänga iväg två högoddsare. Jag har dock aldrig haft någon tur i spel, men va fan, vi snackar inte 110 miljoner på lotto här utan fjuttiga 400 på tips. Give me!!


Besancon håller tilli den franska fjärdedivisionen och spelar till vardags mot reservlagen till bl.a Lille och Lens. Mycket talar för att Marseille ställer upp ett b-betonat lag här, men i vilket fall som helst ska man dock vinna. Alla som har lite koll på Coupe de France vet dock att smålagen ofta ställer till med rejäla skrällar.



Benfica vann senaste bortamatchen med 6-0 mot ett lag som var bättre än Trofense. Sedan dess har man dock förlorat i Uefa cupen på hemmaplan och bara spelat 0-0 hemma mot mittenlag. Här blir det dock storseger, och resultatet är givet. 0-3.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0