Sören suckar

Suck. Vilken värdelös dag. Var där överhuvudtaget ett enda kryss på kupongen? Jag chansade hejvilt och straffades för det, och det är bara att erkänna att jag inte läst på ett jävla skit på någon av matcherna, utan körde på ren känsla och mycket hopp. Jag förtjänade mitt minus, och kommer jobba hårt framöver för att hitta bra rekar och komma på grönt igen.
Vi börjar med en match från nattens NHL.


Calgary - Phoenix..........1
NHL, natten mot söndag, klockan 04.00
Odds: 1,80 (Expekt)
Insats: 30, 00
Möjlig vinst: 54,00
Motivering: Litet toppmöte i Western Conference mellan trean Calgary och femman Phoenix. Hemmalaget har sju raka segrar på hemmaplan och har vunnit 9 av de 12 senaste mot Coyotes. Bortalaget tar och ger men det unga laget visar gott gry och har gått över förväntan. Här blir det dock en lektion i ishockey.



Nu ska jag bryta ihop och hoppas på det bästa. I morgon dyker det eventuellt upp lite La Liga-spel och så drar Australian Open i tennis också igång. Plus VM-handboll! Det blir fullspäckat...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0