Carew vs. Zlatan: 1-0

För ett par år sedan, eller rättare sagt ett antal år sen, påstod John Carew (då i Valencia) att han med en apelsin kunde göra vad Zlatan (då i Ajax) kunde göra med en fotboll. Efter det så har diverse medier (läs: "Aftonbladets pajasredaktion") envisats med patetiska försök på att höja upp Zlatan till molnen genom iögonfallande rubriker som "Zlatan räddar Inter", "Zlatans konstverk", "Zlatans drömmål" osv för att befolkningen ska bli hjärntvättade och tro att Zlatan är en av världens 100 bästa spelare. "Ha" säger jag och drar istället igång min egen protest här genom att höja John Carew til skyarna och köra igång en liten tävling som vi kallar "Carew vs. Zlatan". Tävlingen går helt enkelt ut på att jag håller ett öga på Zlatan och Carew i deras diverse klubblag varje helg, och godsakerna de bidragar med slänger jag upp här på bloggen.

Veckans tävling har Carew redan vunnit med denna delikata lilla godbiten tagen ur dagens möte med Stoke.

Kommentarer
Postat av: Sören

Förste gang kan man nästen ikke se at han rammer bolden, men på den langsomme gentagelse ser man at det er en klassekasse! Snart joiner jeg dig på vafanculo igen, lil-bat!

2009-03-02 @ 23:22:10
URL: http://pussypalace.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0